Przejdź do głównej zawartości

Wesołe zabawki z Magicznego Szydełka

W przeciągu kilku ostatnich miesięcy powstało kilka różnych zabawek dla dzieci.
W pierwszej kolejności zrobiłam szydełkową karuzelę nad łóżeczko. Szydełkowe pszczółki i kwiatki prezentują się tak.



Dla pewnej małej panienki zrobiłam też szydełkową grzechotkę z sowami. 



Do kolekcji zabawek dołączyła lalka i królisia obie w sukienkach. 


Pochód zamyka misio o imieniu Łazik. Jest to prywatny miś naszego Kazika 😀.

W planach mam jeszcze jedną karuzelę, brelok do smoczka i małe misie. 



Komentarze

  1. Przybyłam, bo pamiętam naszą rozmowę na facebooku o prowadzeniu bloga. (Troszkę mi to zajęło, wybacz!) Patrzę na te cudowne misie i jestem wręcz zachwycona! Dla tych sówek jestem skłonna zrobić sobie następnego bobasa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Taka deklaracja - A ja z wielkim opóźnieniem reaguję!
      Bardzo dziękuję i trzymam za słowo :D 😂

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Klasyczne koronki - kolnierzyk z mankietami.

Szydełkowy kołnierzyk z guzikiem. Wszystko wykonane z najwyższej jakości bawełny.  Kołnierzyk w kilku wersjach kolorystycznych  

Jak powstają szydełkowe kulki???

1.  5-6 oczek łańcuszka w zależności od wielkości kulki drewnianej. 2. Łączymy w kółko oczkiem ścisłym zamykającym.    3. Na kółku robimy półsłupki (kulka 7mm – 8płs. 18mm – 12płs. 25 mm – 13 lub14 płs.)          4. Nie robię okrążeń, tylko "w ślimaka"- czyli same płs., na początek dwa w jedno oczko i tak w zależności od wielkości korala w każde lub co drugie w mniejszych. W największych dobieram jeszcze w drugim „okrążeniu”      5. Kiedy otrzymam już potrzebną średnicę dalej dziergam bez dobierania.     6. Następnie zakładam kulkę   7. Dziergam omijając co drugie lub co trzecie oczko.              8. Zakańczam i chowam nitkę do środka. GOTOWE!!!